.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام يكي از بزرگ‌ترين باندهاي سرقت در گلستان

انهدام يكي از بزرگ‌ترين باندهاي سرقت در استان، دستگيري 5 سارق حين سرقت از ساختمان نيمه‌كاره در گرگان و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: دو سارق و هفت مالخر كه با تباني يكديگر اقدام به 65 فقره سرقت كرده بودند با پيگيري‌هاي مأموران پليس آگاهي و تلاش مأموران يگان امداد در گرگان دستگير شدند.
رئيس پليس آگاهي استان گلستان ادامه داد: تحقيقات ماموران ادامه داشت تا اينكه ماموران يگان امداد اين شهر موفق شدند حين گشت‌زني دو سارق را در حال سرقت يك دستگاه خودرو پرايد شناسايي و طي عمليات تعقيب و گريز دستگير كنند.
سلطاني تصريح كرد: با دستگيري متهمان تحقيقات ماموران وارد مرحله جديدي شد و با توجه به اين اقدام مجرمانه از سوي سارقان اين فريضه وجود داشت كه ميزان سرقت‌هاي انجام شده از سوي اين دو سارق بيش از چند سرقت باشد و پس از تحويل متهمان به پليس آگاهي و تحقيقات تخصصي به عمل آمده متهمان به 21 فقره سرقت خودرو، 13 فقره سرقت از انباري‌ها، 11 فقره سرقت منزل، 10 فقره سرقت موتورسيكلت، شش فقره سرقت داخل خودرو و چهار فقره كيف‌قاپي اعتراف كردند.

* 5 سارق حين سرقت از ساختمان نيمه‌كاره گرفتار پليس شدند
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان گفت: با تماس به موقع شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 پنج سارق حين سرقت از ساختمان نيمه‌كاره توسط مأموران كلانتري 11 گرگان دستگير شدند.
حبيب كربلايي‌محمدنژاد اظهار داشت: روز گذشته تماسي از طريق منابع مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گرگان برقرار شد كه از طريق آن ماموران از سرقت در يك ساختمان نيمه‌كاره توسط چند سارق با خبر شدند.
وي افزود: در پي كسب اين خبر بلافاصله اكيپي از مأموران پس از حضور در سر صحنه وقوع جرم موفق شدند پنج سارق را كه قصد متواري شدن از محل را داشتند طي عمليات تعقيب و گريز دستگير كنند.
متهمان پس از دستگيري ضمن تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند.

* 33 فقره سرقت در پرونده دو سارق كيف‌قاپ در گرگان
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان گفت: دو سارق كيف‌قاپ پس از دستگيري توسط مأموران پليس آگاهي به 23 فقره سرقت در سطح شهرستان گرگان اعتراف كردند.
داود سلطاني در خصوص جزئيات اين خبر اظهار داشت: با توجه به افزايش سرقت كيف‌قاپي در سطح شهرستان گرگان و مشخصات اعلامي از سوي تعدادي مالباخته مأموران پليس آگاهي را برآن داشت تا با تشكيل تيمي ويژه تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت را در دستور كار قرار دهند.
وي گفت: پس از يك هفته كار اطلاعاتي و پليسي يكي از سارقان به نام محسن طي يك عمليات غافلگير كننده دستگير و براي انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.
سلطاني گفت: با تلاش ماموران همدست سارق كه مشغول خدمت آموزش نظام وظيفه در يكي از استان‌ها بوده دستگير و متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 33 فقره كيف‌قاپي و زورگيري از شهروندان اعتراف كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.